نوای عرش

صوت و کلیپ حاج آقا منصور ارضی

نوای عرش

مراسم بعدی

دهه اول محرم 1394 حاج آقا منصور ارضی

**************

1) مسجد ارک تهران

از چهارشنبه 22 مهر94 بمدت 10 شب

همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء

میدان پانزده خرداد

2)حسینیه صنف لباسفروشها

از سه شنبه21 مهر 94 بمدت 15 روز صبح

همزمان با اقامه نماز صبح

خیابان سعدی جنوبی

3)حرم عبدالعظیم حسنی (ره)

بعد از دهه اول محرم ، نیمه شبهای جمعه

دو ساعت مانده به اذان صبح

لوگوی سایت

نوای عرش

 فایل صوتی 

اشعار مدح حضرت زهرا (س)

عمری گذشت خدمت مادر نداشتیم

یک روز هم تقرب کوثر نداشتیم

مادر بخوانمش ولی اصلا شباهتی

با مادر شهیده پرپر نداشتیم

او بارها بسوی من آمد خمیده قد

تا حال یک قدم به سویش بر نداشتیم

مادر بیا به جان حُسینت مرا ببخش

ای کاش من شبیه حُسین سر نداشتم

محشر که هیچ ، کار تو صد جا شفاعت ست

با آن که من هوای تو مادر نداشتم

تو رشته ولای علی داده ای به من

با این  که من لیاقت حیدر نداشتم

ولله اگر که فاطمه دستم نمی گرفت

کاری به کار آل پیمبر نداشتم

مادر اگر به دست ولی ام نمی سپرد

هرگز چنین اطاعت رهبر نداشتم

این دل سرای مادر و بابای زینب ست

بی زینبش که این همه دلبر نداشتم

من بی حسین کشته زهرا نمی شدم

بی کربلا غلامی حیدر نداشتم


























































  • ۹۲/۱۰/۳۰
  • ۶۷۱۱ بازديد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
     
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10