نوای عرش

صوت و کلیپ حاج آقا منصور ارضی

نوای عرش

مراسم بعدی

دهه اول محرم 1394 حاج آقا منصور ارضی

**************

1) مسجد ارک تهران

از چهارشنبه 22 مهر94 بمدت 10 شب

همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء

میدان پانزده خرداد

2)حسینیه صنف لباسفروشها

از سه شنبه21 مهر 94 بمدت 15 روز صبح

همزمان با اقامه نماز صبح

خیابان سعدی جنوبی

3)حرم عبدالعظیم حسنی (ره)

بعد از دهه اول محرم ، نیمه شبهای جمعه

دو ساعت مانده به اذان صبح

لوگوی سایت

نوای عرش

 فایل صوتی (دعای کمیل)

متن اشعار مناجات با خدا

زنم دست تأسف روی دستم

که رفت سرمایه ی هستی ز دستم

جوانی را ز کف دادم شدم پیر

ز بار معصیت ، گشتم زمین گیر

خداوندا تو آگاهی ز حالم

که از شرمندگی این سان بنالم

به دست خود ، سیه پرونده دارم

سرخجلت به زیر افکنده دارم

سر خوان تو یک عمری نشستم

نمک خوردم نمکدان را شکستم


طولی نکشد که عمر من سر برسد

پیراهن کربلا به آخر برسد

امروز به دخترم وصیت کردم

گهواره ی محسنم به اصغر برسد


اشعار روضه حضرت زهرا (س)  _ حاج ابوالفضل بختیاری

گِرد علی وجود تو اندر طواف شد

راه میان خانه و مسجد ... شد

دست چهل نفر همه در جنگ با علی

دست تو با تمامیشان در مصاف شد

تنها امید دست خدا بود دست تو

دستت شکست و دست علی در طناب شد

از ذوالفقار نام علی کینه داشتند

اما حساب کینه شان با تو صاف شد

دستت محال بود علی را رها کند

وای از غلاف هر چه که شد با غلاف شد

تو دست خیر داری و از خیر دست تو

از مالیات قنفذ ملعون معاف شد

دستی که بوسه گاه نبی بود گوییا

در بازویش دچار کمی انحراف شد

 

  • ۹۲/۱۲/۰۹
  • ۱۵۹۹ بازديد

نظرات (۳)

سلام
خب . . . با ذکر منبع مجاز . . بله . . . حالا چکار کنم کپی شه؟
سلام
میشه بدونم چطور اسلایدر گذاشتید؟
ممنونم
پاسخ:
سلام علیکم
به سایت تخریبچی مراجعه نمایید.
سلام
با شعری بی نظیر از علامه حسن زاده آملی در نکوهش نفس بروزم.
این شعر به صنعت تعریب سروده شده است. در صنعت تعریب شاعر از الفاظ فارسی به شیوه ای نوین و در قالبی عربی استفاده می کند.
پیشنهاد می کنم این پست را مطالعه کنید.
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
     
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10