نوای عرش

صوت و کلیپ حاج آقا منصور ارضی

نوای عرش

مراسم بعدی

دهه اول محرم 1394 حاج آقا منصور ارضی

**************

1) مسجد ارک تهران

از چهارشنبه 22 مهر94 بمدت 10 شب

همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء

میدان پانزده خرداد

2)حسینیه صنف لباسفروشها

از سه شنبه21 مهر 94 بمدت 15 روز صبح

همزمان با اقامه نماز صبح

خیابان سعدی جنوبی

3)حرم عبدالعظیم حسنی (ره)

بعد از دهه اول محرم ، نیمه شبهای جمعه

دو ساعت مانده به اذان صبح

لوگوی سایت

نوای عرش

 فایل صوتی (دعای کمیل - لیلة الرغائب) - انتشار اولیه - باتشکر از سایت عقیق

مناجات با خدا

باران نبارد ، چشم سوغاتی ندارد

لال است آن کس که مناجاتی ندارد

زندانی است آن کس که ملاقاتی ندارد

هر کس رفیقش شد مکافاتی ندارد

با من همان لطفی که قبلا داشتی کُن

دست رفاقت میدهم پس آشتی کُن

عصیان ، هر آنچه کاشته بودم درو کرد

باران غفلت گندمم را رنگ جُو کرد

جز تو به هرکس رو زدم خندید و هو کرد

زخم دلم را بی محلیِ تو نو کرد

حالاکه پیشت آمدم با سر به زیری

دست مرا حتما خودت باید بگیری

دیدم در میخانه وا بود آمدم من

میخانه چون پر سَر صدا بود آمدم من

ساقی علی مرتضی بود آمدم من

بیمار بودم چون دوا بود آمدم من

نادعلی خواندم شکستم موج صف را

دیدم با چشمان خود ایوان نجف را

تنها دلیل آبرویم یاحسین است

امشب تمام آرزویم یاحسین است

مُهر نماز ، آب وضویم یاحسین است

با حق تعالی گفتگویم یاحسین است

از چه ننالم یا چنان باران نبارم

امشب تب رفتن به باب القبله دارم

با زانو نشسته ...

...

با پاشنه زد و استخوانهایش شکست و ...

زانو نشاند و راه حلقومش بست و ...

با دست دیگر دشنه ای را دست و پا کرد

آنقدر زد تا عاقبت سر را جدا کرد

...

ازجای آب ، نیزه به خورد تو می دهند

برخشکی دهان تو رحمی نمی کنند

خم می شوی که نیزه درآری ز پهلویت

برقامت کمان تو رحمی نمی کنند 

این تیر سه شعبه ی بی رحم لعنتی

برطفل بی زبان تو رحمی نمی کنند

پایین پا نرفته زیارت قبول نیست

بر اکبر جوان تو رحمی نمی کنند

آه... آه ...


  • ۹۳/۰۲/۱۳
  • ۲۰۵۶ بازديد

نظرات (۵)

سلام این اشعار که گزاشتید کامله یا حذف کردید آخرشو؟
اگه کاملش نیست بیزحمت کاملش رو برام ایمیل کنید, تشکر
پاسخ:
سلام علیکم
صوت رو گوش کنید
سلام با تشکر از زحماتتون
من تو صفحه سای چیزی برای کپی یا دانلود نمی بینم روی اون نوار تیره هم که عنوان فایلو نوشته هرچی کلیک میکنم باز همین صفحه باز میشه
پاسخ:
سلام علیکم
لطفا از مرورگر فایرفاکس موزیلا و اکسپلورر استفاده نمایید.
سلام
چرا
کپی
نمیشه؟؟؟؟؟
اگه زحمت نمیشه جواب رو برام ، بفریستید ، باتشکز
پاسخ:
سلام
رایانامه (ایمیل) خود را بررسی کنید
ممنون واقعا
شما دیگه چرا کامل رو قرار ندادید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
     
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10