نوای عرش

صوت و کلیپ حاج آقا منصور ارضی

نوای عرش

مراسم بعدی

دهه اول محرم 1394 حاج آقا منصور ارضی

**************

1) مسجد ارک تهران

از چهارشنبه 22 مهر94 بمدت 10 شب

همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء

میدان پانزده خرداد

2)حسینیه صنف لباسفروشها

از سه شنبه21 مهر 94 بمدت 15 روز صبح

همزمان با اقامه نماز صبح

خیابان سعدی جنوبی

3)حرم عبدالعظیم حسنی (ره)

بعد از دهه اول محرم ، نیمه شبهای جمعه

دو ساعت مانده به اذان صبح

لوگوی سایت

نوای عرش

 فایل صوتی ( کامل)  با تشکر از دوستداران حاج منصور ارضی

 فایل صوتی (مناجات و مدح امام علی (ع) با کیفیت اصلی)  

مناجات با حضرت حجت  روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفدا

برایت حرف ندارم شما بفرمائید

به این بهانه نگاهی به ما بفرمائید

به وقتِ نافله ی صبح ای مسیحا دم

ز بختِ خفته ملولم دعا بفرمائید

اگر قنوت گرفتی بِینِ آن به خودت

سفارشِ منِ وامانده را بفرمائید

هنوز خانه تکانی نکرده این دل من

و مانده ام که بیایی کجا بفرمائید

نشسته ام سرِ راهت خودت بلندم کن

تکان نمی خورم از جا تا بفرمائید

بخیل نیستم آقا ، فقط مرا نه ... نه

تو را به خدا همه را با خدا بفرمائید

بگیر هر چه به من می دهند این مردم

مرا ندارتر از هر گدا بفرمائید

لباسِ پاره به سائل چه قدر می آید

لباسِ فقر به من هم عطا بفرمائید

برای آمدنت احترام باید کرد

از این به بعد به جای بیا، بفرمائید

عزیزِ فاطمه نزدیکِ نیمه ی رجب است

اجازه ی سفر کربلا بفرمائید


اشعار ولادت حضرت اسدالله الغالب ، علی بن ابی طالب ، امیر المومنین علی (علیه السلام)

می نویسم که مرا غیر علی یاری نیست

در دو عالم به جز او سید و سالاری نیست

در دلم غیر  تولای علی کاری نیست

دو جهان غیر علی امر دگر جاری نیست

می نویسم که پناهنده ی حیدر هستم

اوست سلطانم و من بنده ی حیدر هستم

پدر و مادر من خوب امانتدارند

از ازل تا که مرا حُبّ علی بسپارند

عهد کردم که دست از همه کس بردارم

به خدا غیر علی از همه کس بیزارم

یاد دادند به من هر نفس آن پاک دلان

لعنت آل پیمبر به فلا بن فلان

هر که با آل علی نیست یقین با ما نیست

اوست یکتا و بجز فاطمه اش همتا نیست

حائلی بین خدا و علی و زهرا نیست

جز عبودیت حق فرد دگر اینجا نیست

علی آن آب حیاتی ست که دل خانه ی اوست

دل توحیدی ما واله و مستانه ی اوست

اینکه ای اهل تَولّی شب یلدای شماست

شب میلاد علی سَرور و مولای ماست

شب شبِ مستی و مجنونی و احیای شماست

وسط کعبه قدمگاه مسیحای شماست

ذات معبود علی ، ساجد و مسجود علی است

در دل کعبه همان کعبه ی مقصود علی است

همه آنان که دلی مست و پریشان دارند

سَر و سِرّی ، با شَهِ خوبان دارند

باده ی نادعلی بر لب عطشان دارند

لب خندان ، دل شادان ، رُخ گریان دارند

کیست تا هم نفس  صبح و سجاده شود

هَمّ و غم  وا نهد و مست از این باده شود

انبیایند همه عمر گرفتار علی

اولیایند همه مَحرَم اسرار علی

همه ی خلق سر سفره ی افطار علی

حسنین هم همه حیدر کرار علی

کیست این فوق بشر ناطق قرآن خدا

نه خدا هست نه از حضرت معبود جدا

هر کسی دین علی دارد و دنیای ...

روز را در صف هر بست و سحر در محراب

با یتیمان و اسیران و غریبان بی تاب

پیش طاغوت چنان موج خروشان در آب

پیش مظلوم علی خاضع و خوش رفتار ست

در بر ظلم " اَشِدّا عَلَی الکُفّار " است

در شبستان علی بال و پَری باید ریخت

در پی هر قدمش جان و سَری باید ریخت

وسط معرکه هایش سپری باید ریخت

در حمایت ز ولایت هنری باید ریخت

کربلایی همه اهل هنر در راه است

هر کسی ، کربلایی نشود گمراه است

  • ۹۳/۰۲/۲۶
  • ۹۲۴ بازديد

نظرات (۲)

فقط میگم فدات
که کاملش رو گذاشتی
ممنون از زحماتتون.
بنده کماکان منتظر تماس شما برای همکاری هستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
     
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10