نوای عرش

صوت و کلیپ حاج آقا منصور ارضی

نوای عرش

مراسم بعدی

دهه اول محرم 1394 حاج آقا منصور ارضی

**************

1) مسجد ارک تهران

از چهارشنبه 22 مهر94 بمدت 10 شب

همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء

میدان پانزده خرداد

2)حسینیه صنف لباسفروشها

از سه شنبه21 مهر 94 بمدت 15 روز صبح

همزمان با اقامه نماز صبح

خیابان سعدی جنوبی

3)حرم عبدالعظیم حسنی (ره)

بعد از دهه اول محرم ، نیمه شبهای جمعه

دو ساعت مانده به اذان صبح

لوگوی سایت

نوای عرش

 فایل صوتی (کیفیت اصلی)   (با تشکر از دوستداران حاج منصور ارضی)

اشعار مناجات با امام رضا (علیه السلام)

اینجا حریم امن خدایی است بیایید

هر صحن حال وهوایی است بیایید

اینجا که رسیدید همه اش درک حضور است

ازمحضرشان وقت گدایی است بیایید

برپنجره فولاد ببندید سر زلف

این که دل بیمار رضایی است بیایید

آری به دامان درش دل به تواضع

درکوی رئوفان چه صفایی است بیایید

گر شاه خراسان بشود ضامن این جمع

ما را ز غم ودرد رهایی است بیایید

یا حضرت سلطان به تو وابسته دل ما

هر عهد تو را مهر و وفایی است بیایید

عصیان طلب کن که به امضای جوادش

هر زائر او کرببلایی است بیایید

نیستم آهو ولی سگم به دردت میخورم

لااقل در گوشه صحنت نگهبان میشوم

آخر این قلاده ام یک روز می آید به کار

میشوم کرب نگهبان علی موسی الرضا


اشعار روضه حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام)  - حاج محمود کریمی 

تشنه رفتن با تو

توخیمه ماندن با من

تن زخمی با تو

مرثیه خوندن با من

قمرهامون برا تو

این همه اختر برا من

پسرامون برا تو

این همه دختر برا من

رخت پاره برا تو

رخت اسارت برا من

زخم حنجر برا تو

زخم جسارت برا من

گوش پاره برا من

اشک سه ساله برا تو


اشعار مناجات با امام رضا (علیه السلام) - حاج محمود کریمی 

من کیستــــم ؟ گدای تو یــا ثامن الحجــــج

شرمنـــده عطــای تــــو یــا ثامن الحجــــج

با ظاهرت یموت یرنی گفته ای و من

آماده لقای تو یا ثامن الحجج

آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند

هستند خاک پای تو یا ثامن الحجج

هم والدین هم زن وفرزند وهم سرم

هم هستی ام فدای تو یا ثامن الحجج

از کـــار من گــــره نگشاید کســـی مگــــر

دست گره گشــــای تــــو یــــا ثامن الحجج

بالله نمـــی روم بر بیگانگـــــان بــه عجــــز

تا هستـــــم آشنــــای تو یا ثامن الحجــــج

پایین کارنامه من نقش بسته است

امضای کربلای تو یا ثامن الحجج

فرموده ای که اشک فقط در غم حسین

قربان های های تو یا ثامن الحجج


حاج منصور ارضی

تودیدی حرمله ماراکتک زد

شنیدی شمر بر زخمم نمک زد

شنیدی معجر منرا کشیدند

شنیدی پشت اطفالت دویدند 

  • ۹۳/۰۳/۱۸
  • ۱۱۷۰ بازديد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
     
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10