نوای عرش

صوت و کلیپ حاج آقا منصور ارضی

نوای عرش

مراسم بعدی

دهه اول محرم 1394 حاج آقا منصور ارضی

**************

1) مسجد ارک تهران

از چهارشنبه 22 مهر94 بمدت 10 شب

همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء

میدان پانزده خرداد

2)حسینیه صنف لباسفروشها

از سه شنبه21 مهر 94 بمدت 15 روز صبح

همزمان با اقامه نماز صبح

خیابان سعدی جنوبی

3)حرم عبدالعظیم حسنی (ره)

بعد از دهه اول محرم ، نیمه شبهای جمعه

دو ساعت مانده به اذان صبح

لوگوی سایت

نوای عرش

فایل صوتی (کامل)  (باتشکر از دوستداران حاج منصور ارضی)

فایل صوتی (مناجات و روضه حضرت علی اکبر(ع) - کیفیت اصلی)  

مناجات با حضرت حجت  روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفدا

دلم به شوقِ هوایِ تو پَر نمی گیرد

برای آمدنِ تو خبر نمی گیرد

کسی که بهر تو از خوابِ خوش، گذشت نکرد

سراغِ تو ز نسیمِ سحر نمی گیرد

سوال من ز شما، نه، که از خودم این است 

رفاقتِ من و تو از چه سر نمی گیرد

شبیه تان نشدم بس که معصیت کارم

مرامِ من ز مرامت اثر نمی گیرد

غروبِ جمعه ی من مثلِ عاشقانت نیست

دلم برای تو ای منتظَر نمی گیرد

اگر چه نوکرِ بی فایده ام مرا مفروش

کسی برای خودش، دردسر نمی گیرد

فقط به گریه ی کرببلاست امیدم

شرارِ شعله ، که در چوبِ تر نمی گیرد

مرا تو با همه جرم و خطا پذیرفتی

فقط به خاطرِ کرببلا پذیرفتی


اشعار روضه حضرت علی اکبر (علیه السلام)

تا قد و قامتِ تو رعنا شد

روشنی بخشِ چشمِ بابا شد

دیدن روی تو عبادت بود

بس که رویت شبیه طاها شد

از حرم تا که دور می گشتی

در دل ، از رفتنت غوغا شد

ناگهان در بین قوم بلوا شد

بر سر کُشتن تو دعوا شد

بهر هر کس که بغض حیدر داشت

فرصت مقتنم محیا شد

مثل یک شیشه عطر ، پاشیدی

عطر تو پخش بین صحرا شد

سوی میدان چنان علی رفتنی

لیک برگشتنت چو زهرا شد

نیزه ای بی نصیب از تو نماند

عضو عضو تنت ز هم وا شد

قبل از آنکه کنار تو برسم

قد نیزه به قامتت تا شد

  • ۹۳/۰۴/۰۴
  • ۱۶۰۶ بازديد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
     
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10