نوای عرش

صوت و کلیپ حاج آقا منصور ارضی

نوای عرش

مراسم بعدی

دهه اول محرم 1394 حاج آقا منصور ارضی

**************

1) مسجد ارک تهران

از چهارشنبه 22 مهر94 بمدت 10 شب

همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء

میدان پانزده خرداد

2)حسینیه صنف لباسفروشها

از سه شنبه21 مهر 94 بمدت 15 روز صبح

همزمان با اقامه نماز صبح

خیابان سعدی جنوبی

3)حرم عبدالعظیم حسنی (ره)

بعد از دهه اول محرم ، نیمه شبهای جمعه

دو ساعت مانده به اذان صبح

لوگوی سایت

نوای عرش

فایل صوتی (کامل) با کیفیت اصلی

اشعار مناجات با خدا شب اول رمضان 1393

آغاز می کنم سخنم را به یاحسین

در می زنم به خانه ی معبود با ... حسین

کاری به خاطر رمضانم نکرده ام

اما گرفت دست تهیِ مرا ... حسین

ما روزه دارها همه یاد لب تواییم

ای تشنه لب تر از همه ی تشنه ها ... حسین

آخر مرا برای خودش می خرد شبی

من میشوم مسافر کرببلا ... حسین

دوباره سفره ی شب زنده دارها وا شد

دوباره خانه ی دلدار ، خانه ی ما شد

دوباره زمزمه ی دانه های تسبیحم

دوباره دست دعای منو مفاتیحم

دوباره با شهدا افتتاح می خوانم

و پای دین خدا با امام می مانم

دوباره بال گشایم دو دست خالی را

فرازهای ابوحمزه ثمالی را

ببار ابر خطاپوش ماه رحمت شد

ببخش صاحبِ خانه دوباره زحمت شد

دلا بیا که خطا را به آه می بخشند

بیا که کوه گناه را به کاه می بخشند

بیا بخاطر زهرا گناه را می بخشند

صدای دعوت و این سفره های نورانی

منی که بی سر و پایم کجا و مهمانی

کنار سفره من آداب را نمی دانم

فقط رسیده ام خواب را نمی دانم

به روزه خوار بگو توبه در حضور اینجاست

هزار توبه شکستی بیا غفور اینجاست

کنار یار نشستن چه لذتی دارد

گناهکار هم انگار عزتی دارد

به جز کنار دعاخوان دلم نمی ماند

دلم گرفته چرا روضه ای نمی خواند

خوشا به حال هرآنکس که ناله ای دارد

و التماس به دخت سه ساله ای دارد


اشعار روضه حضرت رقیه (س)

گاهی از آه و فغان خود را لبالب می کنم

گاهی از پهلو به پهلو کردنم تب می کنم

ابتا ... تو به من گفتی شبیه فاطمه هستی و من

قامت خود را شبیه او مودب می کنم

 

 

 

  • ۹۳/۰۴/۰۸
  • ۱۴۷۱ بازديد

نظرات (۱)

باعرض تشکروسپاس ازسایت معنوی وکم نظیرتون وهمچنین التماس دعاازحاج آقاوهمه دست اندرکاران نوای عرش خواستم بااستفاده ازمحبت ولطف سایت خوبتون خدمت دوستان واردتمندان وعلاقمندان سبک مناجاتی شمس المادحین حاج آقامنصورارضی که درقم تشریف دارن ومتاسفانه امکان حضوردرارک روندارن عرض کنم میتونن درمحفل مناجاتی فیض بندگی که دردارالتلاوه حرم خانم فاطمه معصومه درمسجداعظم قم به مدت30شب ازساعت23:30 باحال هواوسبک مسجدارک بانوای طلبه جانباز حاج حسین حقی که به عقیده من صدا وسبک وحال واحوال اجراواداره محفلشون عینوحاج منصوره شرکت کنن ولذت ببرن.انشالله التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
     
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10