نوای عرش

صوت و کلیپ حاج آقا منصور ارضی

نوای عرش

مراسم بعدی

دهه اول محرم 1394 حاج آقا منصور ارضی

**************

1) مسجد ارک تهران

از چهارشنبه 22 مهر94 بمدت 10 شب

همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء

میدان پانزده خرداد

2)حسینیه صنف لباسفروشها

از سه شنبه21 مهر 94 بمدت 15 روز صبح

همزمان با اقامه نماز صبح

خیابان سعدی جنوبی

3)حرم عبدالعظیم حسنی (ره)

بعد از دهه اول محرم ، نیمه شبهای جمعه

دو ساعت مانده به اذان صبح

لوگوی سایت

نوای عرش

فایل صوتی شب دهم رمضان 1393 (کامل) با کیفیت اصلی

اشعار مناجات با خدا شب دهم رمضان ۱۳۹۳ 

بدِ مرا تو بخوب خودت بدل کردی

به وعده های خودت بارها عمل کردی

حقیر بودم اما تو زود نام مرا

بزرگ کردی و آوازه ی محل کردی

به هر که رو زده بودم مرا معطل کرد

ولی تو مشکل من را چه زود حل کردی

فرار کردم و با اضطراب برگشتم

به محض اینکه رسیدم مرا بغل کردی

گناه تلخ مرا با حسین بخشیدی

حسین گفتم و این زهر را عسل کردی

بیا و قول بده زود کربلا ببرم

تو که همیشه به قول خودت عمل کردی

[روا بود که گریبان ز هجر پاره کنم

دلم هوای تو کرده بگو چه چاره کنم]

محبت علی از سینه ام نخواهد رفت

چرا که حب علی را تو لَم یَزَل کردی

به زیر دِین کسی نیستم ، خدا را شُکر

مرا گدای حسین از همان ازل کردی

حسین جان آرام دلهایی

حسین جان عزیز زهرایی

چقدر دلهره دارم چقدر می ترسم

حسین من نکند کربلات بسته شود


ای کاش به حرمت پیاله

ما را ندهند به کس حواله

امشب دلم هوای میخانه کرده ساقی

بوی شراب نابت دیوانه کردی ساقی


اشعار مدح و روضه ام المومنین حضرت خدیجه (س)

والامقام ای مادر زهرا خدیجه

مادربزرگ زینب کبری خدیجه

خرج خدا شد ثروتت یکجا خدیجه

کوری چشم شور بعضی ها خدیجه

انگشتر عشق پیمبر را نگینی

الحق و الانصاف اُمُّ المومنینی

هم گوهر نابی و هم گوهر شناسی

ای تاجر خوش ذوق ، پیغمبر شناسی

تنها نه در مکه ، در عالم سر شناسی

از هیبتت پیداست که حیدر شناسی

عطر علی دارد سراپای وجودت

بانو مِیِ کوثر گوارای وجودت

بوی نبوت را که استشمام کَردی

بهر رواج دین حق اقدام کَردی

اسلام را با همتت اسلام کَردی

کفار را با ثروتت ناکام کَردی

بوده اساس دین و آئین پیمبر

اخلاق او ، اموال تو ، شمشیر حیدر

عیسی غلام همسرت تا روز محشر

مریم کنیز دگگچخترت تا روز محشر

اسمت نخی از معجرت تا روز محشر

باقیست نسل کوثرت تا روز محشر

مِهرت برای آسمانها و زمین بس

داماد تو حیدر شد و فخرت همین بس

ای طاهره بانوی باتقوای مکه

سنگ صبور و حامی آقای مکه

بی اعتنا به طعنه ی زن های مکه

ای کاش نیشابور بودی جای مکه

شیب ابی طالب تو را از پا نیانداخت

آزار اهل شرک از تو شیرزن ساخت

بانو سلامت می کنم از دور و نزدیک

پیش حبیب خود در این شب های تاریک

راحت برو راحت بیا ام سعالیک

مکه ندارد کوچه های تنگ و باریک

مکه مدینه نیست آتش پا بگیرد

میخی درون سینه ی تو جا بگیرد

رفتی ندیدی رکن حیدر را شکستند

البات های بی حیا در را شکستند

با پا زدند و سد معبر را شکستند

نامردها پهلوی کوثر را شکستند

رفتی ندیدی باغ تو بی یاسمن شد

ای با کفن آخر حسینت بی کفن شد


بیانات حاج آقا منصور ارضی در شب دهم رمضان 1393

بسم الله الرحمن الرحیم

امشب به مناسبت و نام ام المومنین حضرت خدیجه کبری (سلام الله علیها) مجلس بر پا کردیم باید چند مطلب را عرض کنم ولی قبل از آن به ادامه مطلب زیارت چهل وچهارم صحیفه سجادیه می‌پردازم،رسیدیم به آنجا که ما اموال مان راخالص گردانیم " اَنْ نُخَلِّصَ  اَمْوالَنا مِنَ التَّبِعاتِ، وَ اَنْ نُطَهِّرَها بِاِخْراجِ الزَّکَواتِ " که رد مظالم بشود خدایی ناکرده پول شبه و پول مردم نماند آدم هیچ از مال دنیا نداشته باشد بهتر از آن است که آبرویش برود مگر ما در نماز هایمان نمی‌خوانیم " اَللّهُمَّ اجْعَلْنی عِنْدَکَ وَجیهاً بِالْحُسَیْنِ عَلَیْهِ السَّلامُ فِی الدُّنْیا وَ الاْخِرَهِ " سعی کنید در ماه رمضان زکات و خمس تان را در ماه رمضان پرداخت کنید البته می‌دانم زکات بر ذمه بیشتر شما نیست ولی خمس بر ذمه همه هست، جوانهایی که باید خمس بدهند پدرو مادرشان با محبت به آنها گوشزد کنند یا خودشان برای خودشان سال خمسی درست کنند بر ماست که از ارکان دینمان با اطلاع باشیم .
" وَ اَنْ نُراجِعَ مَنْ هاجَرَنا، وَ اَنْ نُنْصِفَ مَنْ ظَلَمَنا " از کسانی که از تو دور افتاده اند دل جویی کن و حتی در مقابل آنها که با تو با ظلم بر خورد کردند با انصاف بر خورد کن " أَنْ نُسَالِمَ مَنْ عَادَانَا حَاشَی مَنْ عُودِیَ فِیکَ وَ لَکَ، فَإِنَّهُ الْعَدُوُّ الَّذِی لا نُوَالِیهِ، وَ الْحِزْبُ الَّذِی لا نُصَافِیهِ " این انصاف را تاجایی داشته باش که سلم بورزی با دشمن خودت البته همانطور که " لا اله الا الله " الا دارد و شرط دارد، دوستی و دشمنی ما هم شرط دارد حاشا مگر با کسانی که با تو و راه تو دشمنی میکنند یعنی  با آمریکای شیطان بزرگ دوستی کنیم با اصحاب فتنه دوستی کنیم نه!  با کسانی که با فرایض دین خدا دشمنی میکنند دوستی کنم نه!
با این غذاخوری‌ها که در ماه رمضان غذا می‌فروشند!؟علنی برای دشمنی با دین خدا، می‌توانی بروی  غذابخری؟ باید بررسی کنید  واینها زحمت دارد ولی بدانید بیشترین اثرات بد را بر چشم و گوش و قلب ما از غذای شبه ناک به نجاست تاثیر می‌گیرد ! کسی که با دین مردم بازی میکند و مردم را از دین زده میکند این یک اشتباه نکرده، فکر و دین و فرهنگ را از حیث اعتقادی ضربه زده چرا که محبت و مودتمان باید میزان داشته باشد ما با لاتهای محل می‌توانیم سلام علیک داشته باشیم ؟ بله اگر درست شدنی هستند یعنی به دنبال عرضه بی دینی نیستند ولی کسی که بی حجابی را و بی دینی و بی قید بندی را تبلیغ میکند نمی‌توانیم دوستی کنیم !
حواستان هست ؟! بر عکس ادیان و مذاهب مختلف که برای تبلیغ و جذب مردم پول خرج میکنند ولی شما اینجا پول پرداخت میکنید(کمک به جهیزیه)، چرا چون شما دارید از هم کیشانتان حمایت میکنید هم برای صدقه و هم برای جهیزیه ! به قولی کار ما بر عکس است ماه مبارک ماه شام ونهار نخوردن و خرج کردن ولی ماه محرم ماه شام ونهار خوردن ، می‌دانید که ما در ریاضتیم چون فطرت ما در ریاضت زنده می‌شود و رشد میکند " لَقَدْ خَلَقْنَا الْإِنْسانَ فِی کَبَدٍ "( بلد4 ) 
اما در مورد حضرت خدیجه کبری (سلام الله علیها)
" اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا اُمَّ المُؤْمِنینَ، اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا اُمَّ الْمُؤْمِناتِ " بر طبق تاریخ و اعتقادات ما باید ایشان ام المومنین(س)باشد اول زنی که ایمان آورد همسر پیامبر (ص)و کسی که همه چیز خود را برای اسلام خرج کرد!
کسی که نه تنها ثروتش را برای دین خدا و رسول الله (ص)خرج کرد تا آنجا هم که می‌توانست در مقابل دشمنان  ایستادگی کرد،آیا  ما تا به حال زیارت حضرت خدیجه (سلام الله علیها) را خواندیم؟ ولی دنبال این بودیم که نماز و دعایی که مال را افزایش می‌دهد،  قرض را ادعا میکندو حوائج را بر طرف میکند انجام دهیم.
  این بانوی بزرگ کسی بوده که خدا وند هم بر او سلام می‌فرستد و جبرائیل به او سلام می‌فرستد و سلام را ابلاغ میکند شما نگاه کنید سلام خدابر حضرت خدیجه(سلام الله علیها) در شب معراج به روایت از امام باقر (علیه السلام) به تقل از رسول الله (صل الله علیه و آله) می‌فرمایند در شب معراج چون باز گشتم از جبرائیل پرسیدم آیا حاجتی داری ؟ جبرائیل گفت خدیجه (سلام الله علیها) را از طرف خدا و من سلام برسان .
موقعیت و وضعیت این خانم خیلی والاست، ببین یکی ورشکست می‌شود یا پولش را میبرند و از او کلاهبرداری می‌کنند خیلی هم سخت است ولی یک کسی همه اموال خود را برای پیغمبر خدا و برای دین خدا می‌دهد، ببین چهل شتر روایت کردند فقط دفاتر حساب و کتاب خانم را می‌بردند ولی همه را در راه اعتلای اسلام انفاق میکند این خیلی کار بزرگی بود!
منتسب بودن به حضرت خدیجه (سلام الله علیها) آنقدر عظیم الشان است که ابی عبدلله (علیه السلام) جز رجزهایش در روز عاشورا می‌فرمایند " انا ابن خدیجه الکبری ".......
زیارتنامه حضرت خدیجه

اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا زَوْجَةَ رَسُولِ اللَّهِ سَیِّدِ الْمُرْسَلینَ، اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا زَوْجَةَ خاتَمِ النَّبِیّینَ، اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا اُمَّ فاطِمَةَ الزَّهْراءِ، اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا اُمَّ الْحَسَنِ وَ الْحُسَیْنِ سَیِّدَىْ شَبابِ اَهْلِ الْجَنَّةِ اَجْمَعینَ، اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا اُمَّ الْأَئِمَّةِ الطَّاهِرینَ، اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا اُمَّ المُؤْمِنینَ، اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا اُمَّ الْمُؤْمِناتِ، اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا خالِصَةَ الْمُخْلِصاتِ، اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا سَیِّدَةَ الْحَرَمِ وَ مَلائِکَةَ الْبَطْحآءِ، اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا اَوَّلَ مَنْ صَدَّقَتْ بِرَسُولِ اللَّهِ مِنَ النِّساءِ، اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا مَنْ وَفَتْ بِالْعُبُودِیَّةِ حَقَّ الْوَفآءِ، وَ اَسْلَمَتْ نَفْسَاً وَ اَنْفَقْتَ مالَها لِسَیِّدِ الْأَنْبِیآءِ اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا قَرینَةَ حَبیبِ اِلهِ السَّمآءِ، اَلْمُزَوَّجَةِ بِخُلاصَةِ الْأَصْفِیآءِ، یَا ابْنَةَ اِبْراهیمَ الْخَلیلِ، اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا مَنْ سَلَّمَ عَلَیْها جَبْرآئیلُ، وَ بَلَّغَ اِلَیْهَا السَّلامُ مِنَ اللَّهِ الْجَلیلِ، اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا حافِظَةَ دینِ اللَّهِ، اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا ناصِرَةَ رَسُولِ اللَّهِ، اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا مَنْ تَوَلّى‏ دَفْنَها رَسُولُ اللَّهِ، وَ اسْتَوْدَعَها اِلى‏ رَحْمَةِ اللَّه، اَشْهَدُ اَنَّکَ حَبیبَةُ اللَّهِ وَ خِیَرَةُ اُمَّتِهِ، اِنَّ اللَّهَ جَعَلَکِ فى‏ مُسْتَقَرِّ رَحْمَتِهِ فى‏ قَصْرٍ مِنَ الْیاقُوتِ وَ الْعِقْبانِ، فى‏ اَعْلى‏ مَنازِلِ الْجَنانِ، صَلَّى اللَّهُ عَلَیْکِ وَ رَحْمَةُ اللَّهِ وَ بَرَکاتُهُ.

  • ۹۳/۰۴/۱۷
  • ۱۱۴۵ بازديد

نظرات (۲)

  • مدافعان حرم
  • پایگاه اطلاع رسانی ستاد مرکزی مدافعان حرم http://www.modafeon.blogfa.com
  • بنی الزهرا(س) ...
  • بروزم ....
    و منتظر شما ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
         
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10