نوای عرش

صوت و کلیپ حاج آقا منصور ارضی

نوای عرش

مراسم بعدی

دهه اول محرم 1394 حاج آقا منصور ارضی

**************

1) مسجد ارک تهران

از چهارشنبه 22 مهر94 بمدت 10 شب

همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء

میدان پانزده خرداد

2)حسینیه صنف لباسفروشها

از سه شنبه21 مهر 94 بمدت 15 روز صبح

همزمان با اقامه نماز صبح

خیابان سعدی جنوبی

3)حرم عبدالعظیم حسنی (ره)

بعد از دهه اول محرم ، نیمه شبهای جمعه

دو ساعت مانده به اذان صبح

لوگوی سایت

نوای عرش

اشعار مناجات با خدا شب هجدهم رمضان ۱۳۹۳

من مرا ز من بگیر ... ای دوست

که به نفسم شدم اسیر ... ای دوست

در دلم وحشتی ز خود دارم

بر لبم  هست یا مجیب ... ای دوست

این گدایی که آمده ، محتاج

مستکین است و مستجیر ... ای دوست

تو پناهنم بده ز آتش نفس

که مرا کرده بس حقیر ... ای دوست

من زمین گیر از گناه خودم

آمدم حال ، سر به زیر ... ای دوست

نظر رحمتی بر این سائل

ای نگاه تو دلپذیر ... ای دوست

جز تو سرمایه ای ندارم من

که تهیدستم و فقیر ... ای دوست

تو خبر داری از خیانت من

و تویی آگه از ضمیر ... ای دوست

عیب هایم اگر فراوان است

پرده پوشی تو خبیر ... ای دوست

قَسَمت می دهم به پیغمبر

که مگو آمدی چه دیر ... ای دوست

دست افتاده ای ز عصیان را

تو به دست علی بگیر ... ای دوست

مست از جام کوثر اویم

می بده از خم غدیر ... ای دوست

کن قبولم به خاطر زهرا

که رسد خیر تو کثیر ... ای دوست

به حسن می دهم تو را سوگند

و به عبدالله صغیر ... ای دوست

رحمت واسعه نصیبم کن

به حسینت مرا پذیر ... ای دوست

به همان کشته ای که شد کفنش

پاره های بوریا و حصیر ... ای دوست

منتقم را به داد او برسان

که از او آید این سفیر ... ای دوست

صاحب اصلی حرم آید

و علمدار با علم آید


اشعار در مورد حال و هوای مسجد ارک - استاد ولی الله کلامی زنجانی

با نام خدایی که خدای زهراست

زیبایی خلقتش برای زهراست

هر جا که صفا نیست در او زهرا نیست

هر جا که صفا هست صفای زهراست

ای که ار بر باغ رجاء می روی از مسجد ارک

سفرت خوش ، چه به جا می روی از مسجد ارک

روز آنجا که مَلَک را هنر رفتن نیست

شب تو با حال دعا می روی از مسجد ارک

همه خاکی ، همه ارضی ، همه عاشورایی

سبز تا عرش خدا می روی از مسجد ارک

پادگان شهدا پرور عشق است اینجا

تو سراغ شهدا می روی از مسجد ارک

تا حسین می شنوی می شوی از خود بیخود

تو مگر کرببلا می روی از مسجد ارک ؟

این مکان ، شعبه ای از خیمه گه عباس است

سوی آن خیمه سرا می روی از مسجد ارک

این تجمع به رخ دشمن حیدر سیلی ست

تو به جنگ حُمَقا می روی از مسجد ارک


اشعار روضه حضرت زهرا (س) - استاد ولی الله کلامی زنجانی

روی ماهش قبله گاه اولیاست

پشت دستش بوسه گاه مصطفاست

گو اگر خواهی دلی آری بدست

بشکند دستی که دستش را شکست

کس نگفت این بیت ، بیت الاطیب است

زادگاه مجتبی و زینب است

کَس نگفت این خانه ی پیغمبر است

فاطمه با محسنش پشت در است

  • ۹۳/۰۴/۲۵
  • ۱۵۶۹ بازديد

نظرات (۱)

چرا صون شب هجدهم نیست
پاسخ:
سلام علیکم
بروی چشم
ان شاءلله بزودی در سایت قرار می گیرید
دعابفرمائید موانع و مشکلات برطرف گردد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
     
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10