نوای عرش

صوت و کلیپ حاج آقا منصور ارضی

نوای عرش

مراسم بعدی

دهه اول محرم 1394 حاج آقا منصور ارضی

**************

1) مسجد ارک تهران

از چهارشنبه 22 مهر94 بمدت 10 شب

همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء

میدان پانزده خرداد

2)حسینیه صنف لباسفروشها

از سه شنبه21 مهر 94 بمدت 15 روز صبح

همزمان با اقامه نماز صبح

خیابان سعدی جنوبی

3)حرم عبدالعظیم حسنی (ره)

بعد از دهه اول محرم ، نیمه شبهای جمعه

دو ساعت مانده به اذان صبح

لوگوی سایت

نوای عرش

فایل صوتی شب 22 رمضان 1393 (کامل) با کیفیت اصلی

اشعار مناجات با خدا شب بیست و دوم رمضان ۱۳۹۳

هر آن‎چه ساخته بودم همه‎اش خراب شده

چقدر زندگی‎ام بی حساب، کتاب شده

گناه کار که دارد در آه می سوزد

عذاب نیست همین از خجالت آب شده

خوشا به حالِ کسی که از درت جواب گرفت

بدا به حالِ منِ از درت جواب شده

گناه رابطه ی ما دوتا به هم زد و رفت

چه‎ قدر رابطه ام با خدا خراب شده

گناه‎های فراموش کرده ی خود را

حساب کردم و دیدم همه‎اش حساب شده

نیامدم که ببخشی و یا نبخشی تو

من آمده ام که ببینی دلم کباب شده

کرم زیاد که باشد نتیجه اش این است

دعا نکردم و گفتم مستجاب شده

اگر به مهر علی باز می درخشم من

به ذرّه ای نظری کرده، آفتاب شده

ترابم و به جهنم نمی برند مرا

علی برای همین کار ابوتراب شده

در این سه روز عقیله چه‎ قدر  پیر شده

در این سه روزه علی هم چه‎ قدر آب شده


 اشعار در فراق شهر نجف

دلم گرفته بهانه، سلام شاه نجف

که قتلگاه دلم گشته بارگاه نجف

تمام صحن علی بوی فاطمه دارد

شمیم سیب می آید میان راه نجف

صفای هر سحرش گریه بر غم زهراست

قسم به کوفه و خونابه‎های چاه نجف

قرار ما همه باب الرضا همان جایی

که سوی شاه خراسان بود نگاه نجف

قسم به نم نم اشکم پس از نماز صبح

چقدر بوی حسین می دهد پگاه نجف


اشعار روضه حضرت علی اصغر (علیه السلام)

ببین که مادرت از تاب رفته

ز بس که گریه کرده آب رفته

به نیزه دار گفتم بچه داری؟

کمی آرام تازه خواب رفته

از بس که با شتاب گلو را به تیر بست

فرصت نشد حسین سرش را بغل کند

بس کُن رباب ، بس کُن رباب 

حرمله خوشحال می شود


اشعار روضه حضرت علی اصغر (علیه السلام)- حاج مهدی میرداماد

بس کُن رباب حال تو بهتر نمی شود

این گریه ها برای تو اصغر نمی شود

بس کُن رباب سر به سر غم گذاشتی

اصلا خیال کن که تو اصغر نداشتی

رباب است و خروش و خسته حالی

به دامن اشک و جای طفل خالی

اگر گهواره را پس داده بودند

دلش خوش بود با طفل خیالی

  • ۹۳/۰۴/۳۰
  • ۱۲۱۹ بازديد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
     
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10