نوای عرش

صوت و کلیپ حاج آقا منصور ارضی

نوای عرش

مراسم بعدی

دهه اول محرم 1394 حاج آقا منصور ارضی

**************

1) مسجد ارک تهران

از چهارشنبه 22 مهر94 بمدت 10 شب

همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء

میدان پانزده خرداد

2)حسینیه صنف لباسفروشها

از سه شنبه21 مهر 94 بمدت 15 روز صبح

همزمان با اقامه نماز صبح

خیابان سعدی جنوبی

3)حرم عبدالعظیم حسنی (ره)

بعد از دهه اول محرم ، نیمه شبهای جمعه

دو ساعت مانده به اذان صبح

لوگوی سایت

نوای عرش

فایل صوتی (باکیفیت اصلی)  گلچین ؛ مناجات و روضه امام صادق (علیه السلام)

مناجات با حضرت حجت  روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفدا

از فراقت چشم‎هایم غرق باران می‎‎شود

عاشق هجران کشیده زود گریان می‎شود

درد غفلت یک طرف درد جدایی یک طرف

مشکلاتم یک به یک دارد فراوان می‎شود

از خودم ناراضی‎ام از بس که دنیایی شدم

دل اگر شد جایِ غیر از یار، ویران می‎شود

داروی این درد بی‎درمان فقط در دست توست

دردِ من با بوسه بر پای تو درمان می‎شود

یابن زهرا چاره‎ای کن مرگ دارد می‎رسد

آفتابِ رویِ تو پس کِی نمایان می‎شود؟

خوش به حال نوکری که پاک و بی آلایش است

این چنین شخصی در آغوش تو مهمان می‎شود

هر که از فعل حرام و شبهه دوری می‎کند

مور هم باشد اگر، روزی سلیمان می‎شود

سر بلند از امتحان انتظار آید برون

عاشقی که همت وصلش دو چندان می‎شود

کوری چشم حسودانی که طعنه می‎زنند

عاقبت می‎آیی و دنیا گلستان می‎شود

جزء بَکّّائین شدی با گریه بر جدّت حسین

اشک می‎ریزی و قلبت بیت الاحزان می‎شود

هر کسی که منکر گریه برای جَدّ توست

شک ندارم تغذیه از دست شیطان می‎شود

تا نفس در سینه‎ام باقی‎ست گریه می‎کنم

گریه‎ام خرج غم شاه شهیدان می‎شود


اشعار روضه امام جعفر صادق (علیه السلام)

گفتم خلیل زاده ام ، آتش عقب کِشید

دستی بروی شانه ی من با ادب کِشید

لعنت بر آن که آتش از او با حیاتر است

از پشت سر لباس مرا با غضب کِشید

با آن که در مقابل خانه مرا زدند

همسایه ای ندید و کتک ها به شب کِشید

اینجا میان روز ، زمین خورد مادرم

رویش عبای خویش ، امیر عرب کِشید

شهر مدینه ، شهر زمین خورده ها شده

سجاده را ز پای من آن بی نسب کِشید

در کربلا زمانه ی غارت ، غلام شمر

در خیمه ها ردای تنی غرق تن کِشید

اما میخواست داد عمه ی ما را درآورد

آتش به قلب سوخته ، آن بی ادب کِشید

 

  • ۹۳/۰۵/۳۱
  • ۱۵۵۱ بازديد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
     
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10