نوای عرش

صوت و کلیپ حاج آقا منصور ارضی

نوای عرش

مراسم بعدی

دهه اول محرم 1394 حاج آقا منصور ارضی

**************

1) مسجد ارک تهران

از چهارشنبه 22 مهر94 بمدت 10 شب

همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء

میدان پانزده خرداد

2)حسینیه صنف لباسفروشها

از سه شنبه21 مهر 94 بمدت 15 روز صبح

همزمان با اقامه نماز صبح

خیابان سعدی جنوبی

3)حرم عبدالعظیم حسنی (ره)

بعد از دهه اول محرم ، نیمه شبهای جمعه

دو ساعت مانده به اذان صبح

لوگوی سایت

نوای عرش

اشعار مناجات با امام رضا (علیه السلام) - حاج آقا منصور ارضی

مسرورم از این قسمت و فرخنده حالی

باز این منم دلداده ی در این حوالی

عطر حرم کرده مرا حالی به حالی

باز آمدم پابوس یا مُولَی الموالی

من زنگ این نقاره ها را دوست دارم

من گوشه ی صحن شما را دوست دارم

اینجا چقدر آئینه های مستجاب است

در سجده ها یا ربنای مستجاب است

دور حرم جانم رضای مستجاب است

در دست هر زائر دعای مستجاب است

قبل از قدمگاهت همه حاجت گرفتند

از دست های فاطمه حاجت گرفتند

من خوب هستم یا بدم ، آقا کریم است

دعوت شدم که آمدم ، آقا کریم است

پایین پا زانو زدم آقا کریم است

حالا دوباره مشهدم ، آقا کریم است

هر صبح و شب یاد رضا را دوست دارم

صحن گوهرشادِ رضا را دوست دارم

بارم دوباره سمت خوبی ها فتاده است

باب المراد من دم باب الجواد است

کم از من و الطاف آقایم زیاد است

لب تَر نکرده حاجت هر شیعه داده است

هستی خود از ضامن آهو گرفتم

من هر چه رفتم کربلا از او گرفتم

شبهای جمعه شیعه دنبال حسین است

دل تنگ صحن عالم آرای حسین است

دل بی قرار صحن سقای حسین است

روز قیامت بار ما پای حسین است

شب های جمعه بی قرار و زیر دِینم

آواره و سرگشته ی ذکر حسینم

یا اهل العالم هل اتی را سَر بریدند

روز خدا خون خدا سَر بریدند

مویش کِشیدند و به بالا سَر بریدند

از پشت سر آقای ما را سَر بریدند

می آید از گودال ؛ آوای ... بُنَیَّ

نعل است و خاک و خون به اعضای بُنَیَّ

  • ۹۳/۰۶/۳۰
  • ۲۹۶۴ بازديد

نظرات (۶)

  • محسن سلطانی
  • باعرض سلام و احترام
    صوت این مراسم را بر روی سایت قرار نمی دهید؟
    باتشکر
    پاسخ:
    سلام علیکم
    صوت قرار گرفته است.
    فیلم و یا صوت جلسه رو روی سایت نمیذارید ؟
    پاسخ:
    سلام علیکم
    صوت مراسم قرار گرفته است.
    سلام. کلیپ تصویری این مراسم رو نمیگذارید؟؟؟ فیلمبرداری شد آخه اون شب.
    پاسخ:
    سلام علیکم
    والا بدست ما نرسیده
    فایل صوتی این جلسه را تمیگذارید؟
    پاسخ:
    سلام علیکم
    صوت مراسم قرار گرفته است.
  • محسن عرفانی نژاد
  • باعرض سلام بقه اشعار را قرار نمی دهد
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ان شاءلله بزرگوار ، قرار خواهد گرفت.
  • محسن عرفانی نژاد
  • باعرض سلام وخسته نباشید بقیه اشعار را قرار نمی دهید
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ان شاءلله بزرگوار ، قرار خواهد گرفت.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
         
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10